Οι καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα γρήγορης μόδας τόσο σε φυσικά όσο και σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Οι χρήστες των ηλεκτρονικών καταστημάτων πολλές φορές τοποθετούν προϊόντα στο καλάθι τους ή τα προσθέτουν στη λίστα των αγαπημένων τους, χωρίς να προτίθενται τελικά να τα αγοράσουν.
Στον παρακάτω διαδραστικό χάρτη μπορούμε να δούμε πόσα προϊόντα βάζει ο μέσος χρήστης στη λίστα των αγαπημένων του και πόσα από αυτά τελικά αγοράζει, ανά τις διάφορες χώρες.
Επιπλέον βλέπουμε με ροζ χρώμα τις χώρες στις οποίες οι περισσότεροι χρήστες είναι γυναίκες και με μπλε τις χώρες στις οποίες οι περισσότεροι χρήστες είναι άνδρες.
Δίπλα στη χώρα βλέπουμε με τη μορφή συντομογραφίας τη γλώσσα που επιλέγει ο μέσος χρήστης σε αυτή τη χώρα για να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Τα δεδομένα προέρχονται από ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό C2C κατάστημα με περισσότερους από 9M εγγεγραμένους χρήστες, που δημιουργήθηκε στην Ευρώπη το 2009 και έπειτα επεκτάθηκε παγκοσμίως.
Περίμενες οι γυναίκες να αποτελούν τόσο μεγάλο ποσοστό των χρηστών;
*τα δεδομένα σε σχέση με την αρχική πηγή έχουν επεξεργαστεί και αλλοιωθεί για τις ανάγκες του άρθρου